Friday, March 6, 2009

Majalah IM - 11

Nampaknya MAJALAH IM pada bulan Mac nie terbit mengikut jadual yang sepatutnya
(on time ).Akan tetapi semasa saya mendapat email dari TEAM FLAREBIZ dan MAJALAH IM
mengenai MAJALAH IM edisi terkini sudah berada di pasaran ketika itu saya sedang bercuti
empat hari pulang menjenguk nenek di PULAU PINANG.Walaupun sibuk menziarah sanak
saudara di sana.....namun suatu malam sebelum tido sempat jugak download ke laptop saya....

Jujur saya katakan saya hanya berkesempatan membacanya tiga hari lepas.....Dan bertambah
baik lagi apabila TIM FLAREBIZ mengadakan pertandingan review untuk MAJALAH IM.Yang
lebih terharu lagi bile mendapat saranan dari LABANON untuk join competition nie....SILA LIHAT CHAT KAT SEBELAH.....

Topik @ tema MAJALAH IM bulan nie adalah memfokuskan kepada perniagaan internet
berasaskan servis secara online.Ni lebih menjurus kepada kepakaran si ZHAFRAN
yang terlibat dalam bidang grafik.

Bertambah seronoknya keluaran MAJALAH IM kali ini ialah apabila memaparkan testimoni
yang saya berikan di ruangan BERITA MAJALAH IM -mukasurat 6 dan mukasurat seterusnya
ada gambar saya ketika menghadiri MINI SEMINAR MAJALAH IM.....hohoho.... :)

Temuramah bersama kartunis UBI juga menarik perhatian saya......ditambah lagi dengan
slot motivasi bersama SHUEQRY memang merangsang semangat dan memberi pengajaran.
Tak lupa juga sebab TIM FLAREBIZ dah berjaya berkongsi pengalaman dengan pelajar
UIA dan UKM.

Kepada para sahabat saya.....amatlah disarankan untuk mendapatkan MAJALAH IM sekarang....!!!!

No comments:

Kengkawan Hazman

Himpunan Kisah Hazman....