Monday, March 16, 2009

Seminar SHUTH...

Pada pagi 15 Mac yang lalu saya mulakan langkah untuk pergi ke seminar ebook anjuran otai IM yang terkenal ....SHUTH dengan menaiki komuter dari kajang dan ternampak satu iklan yang menarik perhatian saya seperti di atas....Dan apabila tiba di Hotel Quality Kuala Lumpur tempat berlangsungnya seminar saya pun terus mencari lokasi bilik seminar hinggalah saya terjumpa....


Setelah sesi pendaftaran pada pukul 8.30 pagi...lebih kurang pukul 9.00 pagi sesi menuntut ilmu pun bermula....


Seperti biasa saya dengan semangat yang sentiasa berkobar-kobar untuk mendapatkan ilmu berjaya menempatkan diri di barisan hadapan dalam bilik tersebut.Dan seminar ini memberi peluang kepada saya berkenalan dengan....bro JAMAL



Rupa-rupanya die nilah penulis DUA buku yang terhangat di pasaran sekarang.....RAHSIA KAMAR dan KERJA KERAJAAN.Memang sempoi je dia nie.....Sepanjang seminar kami memberikan sepenuh tumpuan terhadap apa yang disampaikan oleh SHUTH....dengan diselang selikan lawak jenaka sebagai selingan....( Shuth ada sense of humour....)


Riak muka SHUTH bila mendengar soalan dari peserta



Lebih kurang pukul 4.15 petang segala pembentangan mengenai seminar ebook telah pun selesai.Namun ada di antara peserta masih tertanya-tanya siapakah gerangan yang akan menjadi tetamu istimewa .....

Maka muncullah saudara AMIROL selaku penceramah jemputan dan menjawab pelbagai persoalan yang bertali arus dari peserta...


Setelah saudara AMIROL berjaya menjawab segala persoalan dengan jayanya...maka bermulalah sessi fotografi berlatarbelakangkan....


Namun setelah gambar diambil....hasilnya....


Setelah itu saya meluangkan masa untuk bergambar secara in person...
Bro Tazilan

Bro Mohd Farid Sulaiman

Bro Amirol

Bro Shuth

p/s : Setiap peserta seminar telah mendapat kezutan yang GEMPAK oleh SHUTH....dan hanya eksklusif bagi peserta seminar sahaja....kepada yang berminat DAFTAR SEKARANG

4 comments:

SyafiqZainal said...

amat lengkap gmbar2 ni..tp malangnye sye x bawak kamera mse gi seminar tu..huhu..sedeynye..sob..sob.. :(


_________________________________
www.SyafiqZainal.com

SyafiqZainal said...

eh... gambar aku x dek ke? :(


_____________________________
www.SyafiqZainal.com

Azliwaibee said...

salam bro azman...
bagus dapat ilham diari citer n gambo sekali nie...cam koleksi lak..
he he..ader jugak gambo kite..
tapi lagi bagus shuth ader staff sendiri wat video cam dis first seminar dye kan..
tengok kawan2 ader blog teruja saya...nak buat lagi baik n baik..blog saya ...hu hu.
www.rahsiailmupengasih.blogspot.com
ikhlas azli_yb@yahoo.com.my

Unknown said...

Bro sapikk....ade ape gambar ramai tu...

p/s: ade rezeki kita jumper lagi...

Kengkawan Hazman

Himpunan Kisah Hazman....