Sunday, March 22, 2009

Belajar Blog dot com - PRAKTIKAL

Bengkel Wordpress

Bengkel Belajar Buat Blog Dot Com menggunakan Wordpress akan dianjurkan oleh Catzer aka Surfaddict - Salah seorang IM yang terkemuka di Malaysia.

Pelbagai Modul Eksklusif Yang Disediakan Oleh Bengkel WordPress Akan Membimbing Anda Untuk Mula Membina Pelbagai Model Laman Web Peribadi Dan Perniagaan Yang Berjaya!

Modul Eksklusif 1: Pengenalan Dan Pemasangan WordPress
Di dalam modul ini, anda akan didedahkan dengan pengenalan tentang sistem WordPress dan pemasangan sistem WordPress.

Modul Eksklusif 2: Konfigurasi Dan Kemaskini Laman Web WordPress
Di dalam modul ini, anda akan didedahkan dengan proses konfigurasi asas dan juga bagaimana anda boleh mengubah laman web anda menjadi laman web yang menarik dan mampu menarik perhatian pengunjung dan juga menjana pendapatan dari laman web peribadi

Modul Eksklusif 3: Membina Isi Kandungan Laman Web WordPress Anda

Di dalam modul ini, anda akan didedahkan dengan proses membina isi kandungan laman web anda, memindah isi kandungan dari laman blogspot dan wordpress.com.Anda akan didedahkan bagaimana untuk mendapatkan idea isi kandungan dari sumber yang sah dan pendedahan asas "Search Engine Optimization" bagi memastikan laman web anda tidak melanggar isu hak cipta dan juga mendapat perhatian enjin carian.

Modul Eksklusif 4: Membina 3 Model Laman Web Menggunakan WordPress
Di dalam modul ini, anda akan mengetahui bagaimana untuk membina 3 model laman web menggunakan WordPress tanpa perlu membayar orang lain untuk membinanya mengikut keperluan anda. Jika anda ingin membina kedai online, laman web direktori atau laman web jualan, modul ini akan mendedahkan bagaimana anda mampu membinanya dengan menggunakan beberapa theme dan plugin yang sesuai dan percuma!.

Modul Eksklusif 5: Pendedahan Eksklusif Menjana Trafik Dan Wang Ke Laman Web WordPress Anda

Menerusi modul ini, anda akan didedahkan bagaimana untuk mendapatkan trafik atau pelawat ke laman web anda secara konsistent.

"Starter Kit" Membina Laman Web Peribadi Dan Perniagaan Internet Yang Eksklusif Bernilai Lebih Daripada RM500.00 Diberikan Secara PERCUMA Untuk Anda!

Untuk pembaca blog saya....anda diberikan DISKAUN sebanyak RM40 apabila anda mendaftar untuk bengkel ini.
Gunakan kupon ini jika anda ingin menyertai bengkel
Wordpress ini : supersave250


Daftarlah sekarang di www.bengkelwordpress.com

>>> CEPAT !!! SEMENTARA TEMPAT MASIH ADA ...<<<

No comments:

Kengkawan Hazman

Himpunan Kisah Hazman....